Inloggen  |  Registreren
GEZOCHT: ZANGERS VOOR GEMENGD PROJECT KOOR
  • Gepost op: maandag 1 februari 2016 om 17:49    direct link
    Mijn naam is Leorah van der Vlist en ik volg de opleiding dirigent licht vocaal.
    11 juni 2016 hoop ik mijn opleiding af te kunnen ronden met een eindexamen concert.

Voor dit concert wil ik een gemengd projectkoor oprichten en met ingang van februari wekelijks gaan oefenen.

Voor het projectkoor zoek ik minimaal 12, maximal 25 zangers en zangeressen.
    We zullen oefenen op een nader te bepalen locatie in Rotterdam.
    De repetities zullen plaatsvinden op een woensdagavond van 20:00 tot 22:00 u. met een pauze tussendoor.

Wat ik van je vraag is het volgende:
    - Graag enige ervaring met zingen.
    - Aanwezigheid en inzet tijdens repetities.
    - Aanwezigheid op zaterdag 11 juni (een groot deel v.d. dag).
    - En last but not least, een positieve werkhouding en een berg gezelligheid.

Mochten we na het concert van 11 juni met elkaar door willen zingen, dan kijk ik graag met de geïnteresseerden naar de mogelijkheden. Je bent dus na 11 juni niets meer verplicht!

Woensdag 3 februari wil ik starten met een kennismakingsavond.
    Naast het kennismaken, een gezamenlijke warming-up en samen zingen, wil ik met iedereen die zich heeft aangemeld een stemtest doen.

Mochten er nog niet genoeg zangers zijn, zal de kennismakingsavond opgeschoven worden.
    Ik heb nog een paar mannen nodig om te kunnen starten.
    Mijn streven is toch wel echt om uiterlijk maart te beginnen, aangezien ik wel een keer of 10 wil repeteren.

Heb je interesse om mee te doen of heb je nog vragen?
    Neem dan contact met mij op per mail: leorah@live.nl

Delen is fijn!