Inloggen  |  Registreren
WAT VINDT U VAN DE NIEUWE SITE?
  • Gepost op: vrijdag 16 december 2011 om 15:21    direct link
    Meld ons uw opmerkingen, suggesties over het gebruik. Bij voorbaat dank voor uw feedback
  • Gepost op: zondag 18 december 2011 om 14:49    direct link
    Ik vond jullie website, omdat ik 'Er is een troos ontloken zocht'. Ik vond een 4-stemmige bewerkingen en nog meer mooie eenvoudige 4-stemmige oude muziek, zomaar gratis downloaden, bedankt hiervoor! Een mooi initiatief om mensen zo bij elkaar te brengen om met elkaar informatie te kunnen uitwisselen. Een mooie rustige website, met veel mogelijkheden. Met Contact & muziek (www.contactmuziek.nl) heb ik ons aangemeld bij jullie website.

Leonoor
  • Gepost op: donderdag 12 januari 2012 om 21:52    direct link
    Ik kende de site al van een paar jaar geleden. Omdat ik er een hele poos niets opgedaan heb, is het account van ons koor niet bereikbaar. Ik heb enkele malen mijn wachtwoord gereset maar krijg geen email. De beheerders naam is er uit en volgens de informatie met ?, kan dat alleen bewerkt worden door een van de medewerkers van koorzangers.nl maar ik weet niet hoe ik deze medewerkers kan bereiken. Wie weet een oplossing?
  • Gepost op: vrijdag 13 januari 2012 om 21:45    direct link
    koorzangers.nl is bereikbaar via email : info@koorzangers.nl
  • Gepost op: zondag 29 januari 2012 om 19:29    direct link
    Gepost door: hermanschimmel
    koorzangers.nl is bereikbaar via email : info@koorzangers.nl

Bedankt Hermanm, het werkt weer.
  • Let op: De volgende en de vorige post zijn meer dan 6 maanden na elkaar geplaatst.
  • Gepost op: donderdag 6 december 2012 om 15:40    direct link
    Onlangs ingeschreven op deze website. Website zou winnen aan belang als er een (uitgebreide) linkverzameling zou komen, al dan niet d.m.v. verwijzingen via andere linking sites.
  • Let op: De volgende en de vorige post zijn meer dan 4 weken na elkaar geplaatst.
  • Gepost op: maandag 11 februari 2013 om 12:16    direct link
    Gepost door: hermanschimmel
    Meld ons uw opmerkingen, suggesties over het gebruik. Bij voorbaat dank voor uw feedback

Heel makkelijk te gebruiken! Makkelijk concerten en koren toe te voegen.
  • Gepost op: donderdag 14 februari 2013 om 13:58    direct link
    Niet zo overzichtelijk; waarom staan niet alle gevraagd en gezocht en aangeboden bij elkaar?